Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SeKoLaH

hehehehe...
sok bermula cuti sekolah kan??
seronok la budak2 sekolah..
cikgu sekolah pun tumpang seronok juga lah...
walaupun bukan seseronok budak sekolah..
tapi masih lagi seronok juga lah...
berbanding kami yang bukan cikgu sekolah..
hah hah hah...

dah lama jugak tinggal sekolah..
sesekali ade juga melawat sekolah..
berjumpa dengan cikgu cikgu lama yang masih di sekolah..
kadang kadang terasa juga nak kembalik alam sekolah..
tapi sekolah x terima budak terlebih umur untuk ke sekolah..
dulu cita cita nak jadi cikgu sekolah..
tapi tak belajar betul betul dulu..masa bersekolah..
x dapat la nak duk kat sekolah..


pape pun peringatan kepada budak sekolah..
jangan lupe siapkan keje sekolah..
sebelum mak bapak korang kene ke sekolah..
dah..
dah de ape nak tulis diakhiri dengan -lah..
so.. boleh belah..
hahahahhahahhahahah





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails