Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ZeRo for HiKaYaT MeRoNg MaHaWaNgSa (MHM )












17.03.2011
9;55 pm
ECM
21 seat - 2
RM 8.00 adult

Agak terlewat menyaksikan filem yang di katakan merupakan filem agung 2011 terbitan anak tempatan yang tidak asing lagi KRU. selepas seminggu tanyangan panggung masih lagi penuh dengan anak muda tidak terkecuali yang membawa anak-anak bagi menyasikan filem ini. setelah menggoogle pendapat pendapat penonton awal filem ini membuatkan aku tertanya-tanya. apa lagi yang mereka mahukan. pada aku.. Zero untuk MHM adalah bukan lah satu markah yang teruk.. zero yang di maksudkan ialah:
  • aku tak sempat nak pikir balik sejarah merong.. sebab bunyi dalam panggung tu mendebarkan hati aku..membuatkan aku semangat untuk memahami jalan cerita...
  • 10 minit pertama aku x sedar dah habiskan jajan yang aku beli.. wal hal sebelum ini aku jarang makan sewaktu menonton
  • kalau kata nak ikut fakta.. baik baca buku.. untuk hiburan aku rasa ia cukup menarik.. berbaloi malam malam buta tengok bersama rakan rakan.
  • kalau ikutkan penat badan tidak pula aku terasa mata ini mahu pejam..
  • tanyangan hanya berdurasi lebih kurang 2 jam saja..
  • kesan khas yang digunakan juga tampak menarik.
so.. aku x de masa nak komen lebih.. pendek citer pandangan aku.. filem ini tidak menghampakan.. berbaloi baloi.. aku bagi 9/10 bintang.. skit-skit kalau fokus ada yang perlu ditambah baikan lagi. aku bukan penganalisa filem, cuma sekadar berkongsi pendapat. supaya ade mende yang aku nak tulis kat blog aku.. wakakkaka

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. best ey..mcm nk g ngk

    ReplyDelete
  2. bestttt.. g la tgk.. ajak family ker.. ramai2 lagi syokkkk. heheheh

    ReplyDelete
  3. almk..fmily kt jb la lizo..rmi2 ya..nnti pk kn nk ajk sape..xpun wait kt astro la gamaknye

    ReplyDelete
  4. tgk kat tv mgkn x se best kat pggg... kalau tv sebesar skrin pggg n sound setaraf dgn nya ok la kot??? hehehehhehe g la ajak kawan3.. hihih

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails