Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AkU InGaT AkU DaH CuKuP KuAt, TaPi...

hurmmmmm



jam menunnjukkan 1.00 tengah hari..

keluar rumah seawal 8.30 pagi..

memandu ke tempat kerja.

menjalankan amanah... niatnya...






Kenapa pasal perkara sekecil ini pun nak tulis kat blog???

macam la sebelum ini tak pernah kerja hari ahad kan??

biasa la pun?? kerja di hujung minggu dengan jawatan yang sandang sekarang..

kenapa nak tulis jugak????

nak tahu kenapa??

sebab khoya


sebab untuk pertama kali menitipkan anakku

di tempat yang bukan menjadi kebiasaannya..

wakakakaka...




hurmmmm...

aku ingat aku dah cukup kuat..


adehhhhh....

Tadi terima panggilan dari ince suami.


soklan pertama aku?


'' macam mane budak tuh? ''


'' merengek tak??''


'' tak nangis ke?''


hehehehe...


lega.. jawapannya..


'' dah tido.. ayah dia ada kan?? tak nangis eh.. baru lepas mandi.. ''


wakakakakkaka...


seronok seronok seronok..


T____T





Harap-harap lepas hari ini semoga Muhammad Shaakir Saiful Nizam


akan mudah untuk dititpkan kepada mana mana ahli keluarga yang ada..


bukan mahu lari dari tanggungjawab..

tetapi komitmen kerja kami suami isteri kadang kala menuntut kami meninggalkan anak sekurangnya sekali di hujung minggu..





Namun aku mengganggap ia keadaan biasa yang dilalui


oleh keluarga -keluarga bekerjaya yang lain.


cuma aku sahaja yang baru melaluinya..


maka ia merupakan satu perkara yang baru buat aku,


dan memerlukan sedikit masa untuk membiasakan diri.













Ps: tak sabar betul nak balik nengok budak kaki besar ngan ayah dia..















kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. kesiannya kena kerja time weekend..haih, nnt ez ada anak, ntah2 mcm liza jugak kot..antar anak sana sini, suh tlg jagakan..hmm..perubahan hidup kan :)

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails