Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Bertukar!!!!!

yeah...
Berrrrtukarrrr!!!!
ting!!!!!!
















oopssss.. bukan wonder woman...
too seksisssss



























no no no no!!.. terlalu comel..
alam khayalan boleh ler...




















hahahhahha...
nop.. bukan juge...
aku tak layak nak menyelamat dunia dari raksasa..



























adore her..
but... stillllll....















aku mahu bertukar... bertukar... betukar....
bertukar menjadi seseorang...
menjadi seseorang...
seseorang...
seorang...

















ibu yang baik....
anak yang baik...
isteri yang baik....
semuanya berada dalam kesederhanaan....
bertukar!!!!!!

ps: kalau la begitu mudah saja.. macam dalam cerita.. bertukar!!!!! tinggggg,,, jadi la apa saja... seruuuuuu banget...












kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. hehehe... suspen jek ye....
    biasalah, ada masa kita terasa nak bertukar tp ada mcm2 perkara yg perlukan pertimbangan... so, timbanglah segalanya ngan baik... moga2 apa yg kita pilih... adalah yang paling BAEK!!!
    GUD LUCK...

    ReplyDelete
  2. thanks kak.. kadang kadang kita akan sampai satu tahap kita dah x bleh nak buat pape dah.. wal hal mende tu ciputtt jer jalan penyelesaiannyer.. kite x nampak..bese ye orang sekeliling kita nampak.. what to do?? hehehehhe

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails