Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BLuE NeMo.. LaWaN JaNgAn TaK LaWaN !!!!

wakakkakaka...
hah... jangan polotikkan entri saya ok???
tajuk di atas tiada kene mengena dengan mana mana parti politik seluruh dunia..
hahahhahaha...
tajuk sebenar adalah...
'' BLUE WARRIORS... ''
'' LAWAN JANGAN TAK LAWAN ''

hehehhehe..
itu merupakan cadangan aku untuk motto kumpulan kami...
kumpulan apa?
ohh ye..
alkisahnya begini...
seperti biasa la setiap tahun akan di adakan sukan antara jabatan
diadakan khas untuk pekerja pekerja yang asalnya bertujuan untuk merapatkan ukhuwah sesama staff ( panjang eh nak tulis bahasa melayu penuh.. rojak je k?? )
dan sepanjang aku keje kat sini setiap tahun juga la mengikuti sukan terpilih..
walaupun tgh preggy.. tp org x pasan pun aku preggy..
hahahhahahaha...

sukan pilihan aku.. mesti lah badminton..
dah tiap minggu selama 2 tahun berlatih..
hahahhah.. tapi malang nya.. masih lagi belum berjaya untuk mewakili jabatan..
tak per.. tahun ni aku cuba lagi.. hehehehhehe
sukan lain yang menjadi sukan terjun dan telah menjadi salah satu kegemaran aku ialah..
petangue dan boling padang..
seruuuu banget.. sukan yang tak ramai orang main..
tup tup.. dapat le juga menjuarainya.. hehhehehe,,
tu sukan terjun tu.. kalau training bagai.. hak hak hak.. ( ada unsur riak di situ.. ekkekeke )

tahun ni masih lagi sama.. aim aku tetap pada sukan badminton.. tahun lepas peluang untuk mewakili cerah.. tapi aku tgh preggy.. so main sukan lembut2 jer... wakkakakakka
tahun ni kite tengok macam mane..
berbalik kepada motto tadi..
lawan jangan tak lawan..
macam sesuaiiii jer.. hahahhahah,,,
kepala manager mahukan kemenangan..
tapi pada aku disamping memburu kemenangan kita haruslah memikirkan keseronokan dalam bersukan antara staff ni.. silap gaya padah jawabnya.. banyak kesan negatif yang bakal terbit selepas habisnya sukan nanti.. silap2 lebih berpanjangan..
seronok seronok juga.. tapi semangat untuk berjuang perlu ada..
kemenangan akan lebih bermakna dan mejadi bonus untuk kita apabila semua peserta enjoy disamping dapat mencapai motif utama sukan di adakan..

hah..
cakap banyak tak guna..
lawannnn tetappp lawannnn..
oppssss...
lawan jangan tak lawan...
wakakkaka......








kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. hihihihihi ya..aktiviti bersukan telah kembali..patutunye liza wakil terus uia...harus..make sure if ade pemilihan dtg ya... sy nye teman badmintn sdg menunggu hari je..uhuk.. so xtaulah..tahun ni dorg suro main pe..sy layannnnn~

    ReplyDelete
  2. zasssss... wakil uia??? adehhhhh x sampai tahap tu lagi... berlatih pun bukan ya bagus sgt lagi.. hahahhaha

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails