Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Garisan tengah tulisan

dah tak jadi...
adehhhh....
hihihi.. makin lama makin tak seronok pulak ejas mende alah ni..
maklumlah baru pandai buat !@#$@$%# ni??? ekekeke
korang reti ker??
kalau x reti tanya pak cik google yang serba tahu tu..
tak de lagi yang tak berani lawan dia.. semua orang mintak ngan dia..
hihihi.... seronok seronok seronok... sengal pun ade nih...

mesti ade yang geram sakit hati tengok banyak sangat garisdan garisan pada tulisan ni kan? hahahha..
buakn bukan ape.. saja je nak belajar.. macam seronok je tengok kat blog orang lain.. ade macam tersalah la pulak.. macam la tak leh delete atau backspace je kan kan kan? setahu aku la mende alah ni memang nak nampak macam tersalah tulis la.. atau memaksudkan ayat selepas garisan itu.. padahal memang bermaksud akan tulisan itewww,,, kih kih kih...

tapi ape aku kisah?? aku suka.. T___T
ni aku dah sangat pandai.. so lepas ni banyak la entri yang aku akan letak garisan nih.. wakkakakaka.. sabo je la.. *____*


kalau la ade sape sape yang nak tahu macam mane cara nak buat ni selain tanya pak cik google.. kalau tanya dia lambat skit aku bleh bg tahu.. tapi korang kene la tanya aku kat ruangan komen atau pun like je F kat bawah tu.. baru la aku tahu korang pun berminat.. kalau tak aku anggap korang memang tak heran pun pasal mende nih.. dah tahu pasal nih.. aku je yang selok lebih baru tahu... muahahhahahah...





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. sy igtkn sy komen kt sini, rupa2 nya sy komen kt entry lain huhu

    ReplyDelete
  2. hohoho... kire dah tau la ni.. x yah la buat.. wakakkaka.. saye je la selokkkk baru tahu... hak hak hak

    ReplyDelete
  3. mmg best..dulu ez pon sllu buat macam ni jugak..hehe

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails