Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

HaNiS ZaLiKhA PuLa !!!


lagi!!!
selepas ben ashaari
kini...
hanis zalikha pula...
yup...
bloggers populor,, kali ini aku nak citer pasal bloggers populor jer...
terutama yang aku baru dapat tahu link mereka...
wakakkakakka..
lagi terlambat aku ni.. T_______T
tak kisah la.. janji ade mende yang aku nak tulis
hihhi...

tapi yer.. ikutkan folower x de la ramai sangat...
tapi model sambilan yang cantik ni mungkin ada peminat dia sendri kot?
aku pun ade kawan yang jadi model sambilan..
memang cantik la orang ya..
follower nya.. makkk aiiii ratusan juge la..
walupun masih baru la kot berjinak jinak dalam modelling..
hurmmm..
tak de pe pun sebenarnya.. *______*
saja tak de menda nak tulis..
tulis pasal orang populor ni besh juga..
aku tau mesti ramai yang soal pak cik goggle pasal orang orang femes..
mana la tau terkeluar blog aku ni..
mane la tahu nanti bleh jadi femes jugak?
ahaksss x__x




mane la tau kan kan kan???
T__T


ni la dia empunya nama Hanis Zalikha..



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails