Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

JaDi HaNtU



ada orang tanya...
mfz : kalau awok pakai topeng otomen duk atas pokok budak lari tak?

aku : giler x lari? ade ape tu?

mfz : awok ade camp malam ni. tak tau nak buat ape.. macam2 dah buat.. seronok..

aku : seronok memang seronok.. tapi yang kene haruuu woooo...

mfz gelok.. aku pun gelok..

Teringat zaman sekolah dulu.. pertama kali kene tinggal dalam gelap sorang sorang.. night walk la konon.. x de makne nye walk.. aku duduk je.. tunggu selepas jam 12 tunggu fasi datang menyelamat.. ade ke berani aku nak jalan dalam gelap? mintak maap ler.. makin lari makin jauh dari fasi.. makin jauh makin gelap wooo.. tak pasal2 ade budak histeria.. berjangkit2 lak tuh.. serem dek.. naseb baik aku x kene.. kire kuat semangat jugak la.. wakakkaka.. mane tak ye dah di usik dengan kuntilanak bagai.. bunyi bunyian ganaz.. hahhahaha.. pikir pikir balik.. dah meningkat dewasa ni.. batapa seronok ye zaman sekolah.. rugi kalau ibu ibu bapa bapa yang terlalu mengongkong aktiviti sekolah anak anak.. mengingatkan fasi2 yang sangat la komited dengan tugas menjaga anak anak di camp masing masing, cukup membuatkan aku teringin untuk sama sama berkhidmat seperti mereka. pernah bercita cita untuk menjadi sperti mereka. tapi masa dan keadaan sekarang tidak berapa mengizinkan. mungkinkah ada kesempatan untuk aku? insyallah jika diizinkanNya. program sebegini dapat memupuk kekentalan fizikal dan mental anak anak kita supaya mereka lebih bersedia dan tabah menghadapi cabaran hidup zaman kini. sekali sekala, letakkan kepercayaan kepada anak kita, serta mereka yang bertugas, suka rela demi keselamatan dan kebaikan anak kita juga...








kalau kak limah yang jadi hantu?????
jawab yer...
kehg!! keh!! kehg keh!!!
x pun,,
plawok plawok plawok... jela..
wakakakakakkaa..


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails