Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

KeLuHaN || MeNgApA PeRlU MeNgEjAr KeSeMpUrNaAn???

sigh...

orang tua cakap x baik mengeluh..
sampai sekarang aku tak tahu apa sebab tak baik mengeluh..
tapi aku tetap tak boleh nak ubah lagi.. ade je perkara yang akan buat aku mengeluh.
ada orang kata kalau suka mengeluh ni orang yang cepat putus asa. tapi.. tidak.. aku bukan seorang yang cepat putus asa. aku akan cuba berkali kali sehingga berjaya.. tapi ada juga perkara yang puas aku cuba.. namun keputusan nya masih lagi tidak menunjukkan tanda tanda positif.. dan lebih teruk lagi menduka citakan hati sendiri.. hurmmmm... what to do?? mengeluh saja?? entah.. tiada jawapan. selain mengeluh saja..

sesuatu perkara yang aku buat.. kadang kala aku rasa dah buat cukup bagus.. dan aku rasa aku bagus. tapi.. realiti nya? mana ade orang perfect? sempurna? tidak.. mengapa perlu mengejar kesempurnan.. tapi.. bila tidak mengejar kesempurnaan akan ada pula yang hanya melepaskan batuk di tangga, dek kerana tidak menginginkan kesempurnaan, jadi?? what to do?? salah kah mengejar kesempurnaan? hurmmm.. mengeluh lagi...

sesuatu perkara yang berlaku apabila tidak menepati citarasa kita, maka kita akan cepat melatah, mengeluarkan segala fakta-fakta yang sepatutnya berlaku dengan sempurna mengikut cita rasa kita, kenapa? tidak kah kemungkinan perkara yang berlaku itu telah sempurna di mata orang lain tidak di mata kita? atau ada kemungkinan perkara yang berlaku itu tidak memerlukan kesempurnaan. payah... kalau semua perkara tidak sampai sempurna lakunya. jadi? what to do? mengeluh lagi dan lagi...

huuuuuuuuuuuuuhhhhkalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails