Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

LaGi KiSaH OraNg PoPuLoR



hihihi...
datang dah gian nak menulis..
apa saja yang terlintas kat hati dan juga fikiran aku..
heheheh..
tadi bukak FB ternampak gambar seoarang wanita cantik ini disebelah kanan FB.
aku tak perasan.. siapa??
sejuk mata memandang..
manis sekali...
indah ciptaan ALLAH s.w.t

perhatikan dengan lebih teliti..
baru la terlihat akan gerangan siapa pemilik wajah jelita itu..
IRMA HASMIE rupanya...
bukannya ketinggalan berita dunia artis..
tapi sebelum ini aku memang tak heran pun kalau artis-artis bertudung..
bukan menjadi satu kepelikan wanita bertudung..
bukan kah ia menjadi tuntutan agama?
aku tak mahu berdebat pasal isu agama..
sebab aku bukan orang yang fasih mengenainya..

apa yang aku nak cakap cuma
aku teruja dengan perubahannya..
apa yang aku boleh buat hanya mendoakan untuk kebaiknya..
apa yang menarik perhatian aku adalah kecantikan gambar nya yang ku lihat di Facebook..
tak pasti la milik nya atau peminatnya.. aku tak kisah?

yang pasti memang cantik.. dan berjaya membuat aku tertarik untuk menulis tentang dia..
hahahha... pdahal xde idea nak tulis ape
aku cuba jugak nak upload kan gambar dia kat sini yang kat FB tu la..
tapi aku takut..
takut kang kate curik gambar pula??
tak pe la..
aku pinjam je yang dalam simpanan pak cik google..
dia baik.. dia tak kisah kot kalau semua orang ambik gambar kat simpanan dia tuh..
lagipun banyak kan??
dia nak buat ape semua tu??
wakkakakaka....
tapi kalau korang nak tgk jugak..
cari la gambar tu kat FB dia..
type je irma hasmie..
like la kalau suka,,
kalau tak, boleh je tengok kat wall tu..
propic dia pun guna gambar same kot?
baik tgk cepat.. kot2 sok dah tukar lain..
bukan macam aku..
pah cerohhhhh gambo same jer...
wakkakakak...












ini la dia.. sweet.. dan sebelahnya itu Wardina..
mungkin akan menjadi mentor dia kot??
sama comel..
semoga berkekalan..













Ps: kan aku dah cakap.. lepas dah teror wat line tengah kat tulisan tu mesti nak wat selalu.. kikikiki...
T___T






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. sama2 cantik..tp lg suka kat wardina dr dulu smpai sekarang..hehe

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails