Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

PaY-ToNkS


wallahhhhh...

penat seh...
bulan ni memang bulan bersukan ditempat kerja aku
tahun ni aku tak dapat main sukan yang aku paling minat..
tak mengapa..
aku masih lagi enjoy kerana aku masih lagi dapat berkongsi ilmu yang ada untuk bakal pemain pemain aku nanti..
cewah... pemain aku..
ye lah.. dah aku secara tidak rasmi mengalas tugas sebagai asst.manager cewahh khoya.. bukan manager pun merangkap coach tukang ngajor sikit- sikit jer..

selama ini aku perasan aku and the perintis gang je yang boleh main,
rupanya ada lagi bakat terpendam yang boleh kata di beri latihan serba sedikit lebih power la dari kami yang dah 3 tahun menyertai sukan ini..

hahahahahha..
tapi waktu game je la.. bukan sukan berterusan.
kalau dikira berapa hari la sangat pembabitan kami ni..

sukan pay-tonks Petanque ini
merupakan sukan yang agak tak popular kat tempat kerja aku..
orang baru nak tahu..
bagus juga..
harap-harap tahun depan dapat lah
dibesarkan lagi kejuaraan sukan ini.
mana la tahu dapat mewakili jabatan ke luar atau mewakili universiti?
dapat p melencong free???

Lepas ni.. mungkin kalau dapat kumpulkan orang
aku rancang nak buat satu atau dua team yang betul betul nak bagi komitmen dalam sukan ini supaya kami dapat terus bermain, mungkin sekali seminggu.
bukan nak tunggu ada tournament baru terkial-kial nak main.
setahun sekali tu..
kang lupa mana jack mane jill bouls..
wakakakaka..







jack n jill bouls




Cara bermain



bouls yang paling dekat akan mendapat mata.








PS: semangat!!! nak menang untuk game akan datang 3&4 Mei 2011.. for THE Blue Warriors..
aja aja Fighting!!! lawannnnn jangan tak lawannnnn


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

6 comments:

  1. gud luck... mgr x le main ke? rugilah... dah kurang sorang 'star'... hehehe...

    ReplyDelete
  2. baru berkenalan ngan sukan ni... hehe.. boleh tahan gak mencabar.

    ReplyDelete
  3. kak eiyda..
    x per.. kali ni manager dan kepala manager tak leh main.. itu yang harap sukan ni di dapat diluaskan lagi.. supaya lagi ramai dapat main..
    seronok tgk yg baru kenal sukan ni pun berminat.

    ReplyDelete
  4. puan SI
    hihihi.. baru bape hari puan training pun dah dapat aim yg bagus..

    ReplyDelete
  5. terima kasih sebab bg peluang pada saya yang baru nak 'mesra' balik dgn pelbagai jenis bola hihihi

    ReplyDelete
  6. puan Syima...
    same same.. tahun depan peduli ape orang nak kata janji kita cuba sebaik mungkin.. sukan untuk semua.. wahahhahahha kembali pada motif utama..

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails