Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

PuAsA BuKan Di BuLaN PuAsA

wihihiiiii....
24 hari lagi.. maka genap la 28 hari aku menggantikan puasa
yang tertinggal tahun lalu..
jenuhhh weiii.. tapi sabar..
suami terchenta sanggup menemani aku bersahur berbuka..
sekalian dia mendapat pahala sunat puasa...

adehhhh,,,
baru 4 hari..
seminggu lebih kurang 2 atau 3 hari kene puasa..
harap2 cukup la 28 hari bila sampai ramadan akan datang..
hihihih...

ade jugak kelakar ye time pose di bulan bukan bulan pose nih..
tengok orang lain dengan selambe derkkkk je makan..
aku pulak naik pelik... hihihi
dulu duk ngejek ke encik suami..
now sekarang aku lak jadi gitu..
tak pasal pasal time nak bancuh susu terminum seteguk air..
dah menjadi kebiasaan test dulu sebelum campur susu..
wakakakakkaka...


tapi...
ALHAMDULILLAH sepanjang empat hari ini ALLAH permudahkan
semua kerjakerja aku..
x de la merasa penat sangat..
walaupun sibuk dengan tuntutan kerja.. dan aktiviti sukan yang rancak berlangsung,,
namun ia tidak menjadi satu halangan besar buat aku.
mane tak ye..sukan yang aku ceburkan diri ini tak perlukan banyak tenaga sangat,,,
so... ok je la kalau puasa pun.. hihihih

hurrmmmmm... ye la..
semoga ALLAH kuatkan semangat aku untuk menghabiskan lagi 24 hari lagi nih..
aja aja fighting!!!!!






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. saya pulak ..lupe nak pose hari ni..hahaha..

    ReplyDelete
  2. x pe lagi puan.. lupa nak puasa,, esok bleh pose lagi.. ekekekkeke

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails