Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BeRiTa YaNg MeNyEbAbKaN OrAnG TaK SaNgGuP NaK TgK BeRiTa

aku cuma dengar dengar orang bercerita sahaja..
pili hati mendengarkan kejadian tanah runtuh yang menyebabkan kematian..
berapa orang aku sendiri kurang pasti.
kerana aku sendiri tak sempat nak tgk atau dengar berita mengenainya..
masih mendengar cerita cerita orang sekeliling..
kebanyakan yang menjadi korban ialah anak anak muda.

melihat 2 3 orang sekeliling ku yang sebak dan mengalirkan air mata tatkala membaca laporan mengenai kejadian itu membuatkan aku mengelak untuk turut sama mendapat kan laporan terbaru..
tak mengapa lah..
takziah aku ucapkan dan aku doakan semoga roh mereka dicucuri rahmat ALLAH S.W.T
semoga ramai insan2 prihatin lain di Malaysia ini lebih menghulurkan bantuan dalam proses membaik pulih kediaman mereka..


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. moga roh anak2 itu ditempatkan di kalangan orang beriman, masa ni lah org nak tuduh takde kelulusan la apa la..org yg buat rumah anak yatim tu tu atas dasar keikhlasan, tak jangka lak benda2 macam ni nak jadi...dia pulak dipersalahkan dalam hal ni...

    ReplyDelete
  2. bese la puan... nak jadikan satu isu sensitif menampakkan kelemahan serta mewujudkan kesempatan untuk yang berkepentingan...

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails