Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

HaRi iNi

fuhhhh!!!!
wat stail awal
gediks skit..
muahahhaha...

fuhhhhh tu bukan ape..
penat...
penat bercuti..
siti situ sana sini pergi...
heheheh..
seronok..
mesti ramai yang ambil peluang sempena cuti umum kelmarin..
jalan tak yah cerita la.
jammed bukan main lagi,
tapi alhamdulillah
tiada lagi ku lihat sebarang kenderaan yang terlibat dengan kemalangan.
kalau tidak..
mana mana saje bergerak ke satu destinasi
pasti ada saja kenderaan yang tersadai di tepi jalan
teruk ke tak teruk saja laporan mengenainya..
mungin pemandu kita semakin tinggi kesedaran mereka..
sesetengah jela kerana masih ada lagi yang memotong kenderaan lain dijalan garisan bekembar plus jalan kecik yang muat muat untuk satu kenderaan saja..
terpaksa pulak kita mengelak ke bahu jalan walau itu sememangnya laluan sepatutnya buat kita..
bebel incek suami la.. hihihi
namun semuanya lega apabila kami selamat tiba dan kembali dari destinasi kedestinasi tujuan kami..
kemana?
tak yah citer.. nanti korang gelak pulak..
macam jauh je perjalanan..
wakkakakaka..

uihhh..
bukan nak citer pasal hari semalam..
tapi nak citer pasal hari ini..
nama pun entri hari ini..
hari ini..
hari ini hari selasa..
semalam hari isnin (cuti)
esok hari Rabu..
hahahhahah..
hari ini..
hari ini la hari yang aku tunggu
setelah sekian lama..
harap-harap aku dapat realisasikannya hari ni..
hari ini bakal menentukan tahap aku selama ini..
cewah...
macam beh je bunyi ork??
tak pe.. sok aku update macam mane.. bagaimana dan apa sebenarnya yang berlaku hari ini..
okey????
jangan mara derr....



*___*





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails