Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

RaSa MuaL- MuaL , PeNiNg KePaLa DaN LeMaH BaDaN.. Penyakit lama kembali..

huhuhuu..
penyakit lama..
tak sangka..
kembali..
aku tak nak..
tak daya dah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Baru baru ni,, selalu je rasa
rasa mual selepas makan, kekadang hingga termuntah, rasa pening kepala, mengalami angin dan pedih di ulu hati, badan rasa lemah lesu.
sampai dah tak tahan sangat,,
ajak incek suami ke klinik..
x sampai 2 minit..
doktor tulis kat lap top dia yang comel..
backgroun dia ade gambar kartun kartun lagi..


GASTRIC


wahahhahaha...
mesti korang fikir lain kan??
hahahha
opssss... terlebey suda..

dah lama aku tak kene penyakit ni..
last sekali waktu sekolah menengah dulu..
tapi baru baru ni muncul balik..
parah pulak tu..
sampai tak daya di buatnya..
takut jugak kalau2 menjadi ulser.. parah tu.. nanti kene operate..
aku tak nak.. takut sehh..
so aku tanya pak cik google ape la rawatan2 yang ada..
banyak jugak aku tanya pak cik google tadi..
jumpa lubuk petua warisan

pastu pengalaman KERENGGA atasi masalah gastrik.

1. Puasa, dengan niat berpuasa. Niat puasa itu sendiri adalah satu mesej kepada otak atau satu signal kepada otak yang menghentikan pengeluaran asid bila kita tidak makan semasa puasa.

2. Ketika sakit melanda atau hampir sakit, saya meminum sedikit 100plus. Dengan meminumnya sedikit(bukan dengan kadar yang banyak)angin dapat keluar ( sendawa dengan segera), dengan serta merta sakit hilang, cubalah.

3. Yang ketiga dan saya rasa sangat berkesan dengan meminum air kelapa muda. Ternyata kelapa muda dapat mengurangkan asid perut. Saya syorkan minum tiap tiap hari .


ada jugak yang syorkan:

  • Pati Gamat Plus 1 sudu besar 2 kali sehari
    (Elok dimakan ½ jam selepas Bioseed)
  • Bioseed 1 paket 2 kali sehari sebelum makan
    (Makan ½ jam sebelum makan dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)
  • C3 Spirulina 1 sudu besar 3 kali sehari
    (1 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)
yang paling tak berani ialah bila bukak web ni
tanda dan rawatan gastrik
menakutkan jer
huhuhuh





Link
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. beria kita baca igtkn shakir nk dpt adik huhuhu

    ReplyDelete
  2. muahahhaa...
    kan dah cakap.. mesti org ingt laen punyer..
    wakakakka..
    sabo.. belum lagi.. hihihi

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails