Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SaYa MeMbAcA TaMpALaN InI ( ' SMTI ' ) DaRi BLoG MaZiDuL

Aku cukup tertarik dengan satu entri beliau ini.
Sangat setuju dengan apa yang beliau nukilkan.
Sudah aku tuliskan diruangan atas blog aku ini.
Sekiranya anda membaca blog ini, atau pun mana mana blog lain.
warkan lah sekurangnya sepatah dua kata untuk menghargai si penulis.
apa guna di buka ruangan komen di bawah jika semua pembaca,
hanya sekadar menjadi ' pembaca diam ' semata.

antara nukilan beliau ialah:

Untuk mencetuskan suasana menang menang, saya mencadangkan ...

Selepas ini, setiap kali kita berkunjung ke blog lain, kita tinggalkan jejak, isyarat menunjukkan kita membaca blog mereka sekaligus menghargai karya penulis dan pemilik blog.

... ringkasnya, kita tuliskan "Saya membaca tampalan ini", 4 perkataan melambangkan penghargaan kita sesama bloggers. 'SMTI', jika ingin catatan lebih ringkas.

Terlalu mudah menaip 'SMBI' berbanding usaha penulis blog menghasilkan tampalannya. Jika ekspresi 'OMG!' atau 'Oh my God!' boleh dikenali di seluruh dunia, singkatan 'SMTI' juga mampu terserlah andai dipraktikkan di negara kita.

baca penuh di Blog Mazidul



Walaupun blog aku ini bukan lah seperti blog beliau atau blog lain yang memaparkan ilmu pengetahuan atau pun isu masayarakat semasa.. dan lebih kepada blog peribadi atau pengalaman peribadi yang ingin aku kongsi kan bersama. Namun aku pasti ada dikalangan pembaca di luar sana yang mengalami atau pun bakal melalui perkara yang aku ceritakan di sini.
mungkin sebarang pendapat atau pandangan dari pembaca dapat memberi satu penyelesaian atau kesedaran kepada orang lain termasuk lah aku sebagai tuan punya blog.

jadi marilah kita sama-sama merealisasikan cadangan dari beliau.


T__T





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails