Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

TaK BeRaNi WehH~~~

muahahhaha..
gelak tak bape nak jahat...


banyak sangat angan dalam kepala aku ni..


tengok itu nak tengok ini nak..


tapi setakat ini tengok je la yang aku mampu..


ekekekek


terbaru tengok mende nih..














terkecil teringan di dunia..







amacam??


terliur tak??


terliur wehhhh...


hahahha...


tapi.. terliur je la..


jadi angan angan je dalam kepala aku ni..


dulu tengok Nikon D3100 selok..


tengok yang ni pulok.. lagi selok..


macam aku tulis tadi la..


tengok je...


terliur je..


belum masa lagi untukku memilikinya..


bila???


aku pun tak pasti.. yang pasti..


isnyallah jika ALLAH murahkan rezeki..
aku nak dua dua


hihihi...


tamak betul
ntah nanti keluar pulak lagi yang terbaru


lagi la terselok agaknya..


kah kah kah..


tapi.. pe salahnya ye kan..


merancang.. mengumpul..


dan mendapatkan yang lebih baik..


kekekeke..




dah tanya pak cik google tadi.. dia cakap mak cik amazon jual dengan harga USD749 bersamaan dengan MYR 2239.89


hurmmmmm....


teggok je la..


terliur je la..


senyummmmm je la..


wakakakkaka






preview je kat sini..


























kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. segala benda perlu bermual dgn angan2..xsalah berangan2 itu

    ReplyDelete
  2. T__T

    angan angan la tu..
    memang kuat berangan saye nih..
    wakkakakak

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails