Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

UnTuK SeMuA YaNg BeKeRjA


aku tahu,,,,
aku faham...
aku nampak...
tapi nak buat macam mana lagi??
dah tuntutan tugas kita sebagai bekerja.
tak kisah lah sebagai apa pun..
pak guard ke..
doktor ke..
pilot ke..
tukang masak ke..
tak kira lah
di mana anda semua berada..
semoga selamat semuanya..
selamat bekerja kepada yang di tuntut bekerja,
jalankan kerja anda dengan ikhlas dan amanah.
selamat bercuti kepada yang tak bekerja.
jadikan cuti anda hari yang bermakna.
semoga dapat kembali ke tempat kerja dengan semangat baru yang lebih baik untuk meneruskan kerjaya anda dengan cemerlang.



suka logo atas ni.
tema pun boleh tahan kene jugak la..
semoga kita dapat sama sama merealisasikannya
menuju ke arah kebaikan negara terchenta.
ingatlah walau sekecil mana pun jawatan kita,
peranan kita cukup besar dalam sesuatu perkara.


T___T



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails