Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

DeWa CInTa || KoNoN ...

Nah... sudah habis demam NORA ELENA kan kan kan?? ke ade lagi yang tak puas hati macam aku nih.. muahahha.. biasa la,, aku... emosi lebih... dah tak de keje katakan.. kikikiki. Sekarang kita mula dengan demam DEWA CINTAKU pulak.. gantikan dengan nora elena. tak tahu pula aku cerita ini juga adalah adaptasi dari sebuah novel terbitan 2005. ( tanya pak cik google ) banyak dia bagi info pasal ni.. korang jangan malas k?? tanya je pak cik google.. semalam episod pertama.. hurmmmmm... macam biasa la.. untuk siaran pertama.. not bad la. Iqram Dinzly hero menggantikan Rosyam Noor.. ini pun aku tengok pada cover novel tersebut la. kalau la ROsyam yang jadi hero,, maunye aku tak tengok.. ahaksss... tak berapa nak sesuaiiii tetttttt.... dan peminat fanatik yang tak suka heroin pula akan sibuk mengata-ngata kat FB, blog dan mana mana yang berkaitan dengannya.. siapa lagi kalau bukan si cantik seksis meksis FASHA SANDHA, aku tak kisah. ape orang nak cakap pasal dia. nak buat macam mana.. dah bergelumang dalam dunia artis.. tapi macam kelakar.. dia jadi penyanyi dalam citer nih.. hik hik hik.. T__T


hurmmm... nak citer la skit pasal sinopsis novel DEWA CINTAKU karya dari DILLA HUSSIEN yang aku dapat dari ENCIK NAKAL ( tertarik dengan nama blognya.. )



Walau cinta tak pernah aku cuba, tak pernah aku rasa, aku mampu berikan segalanya. Cuma hanya… jika kau bawa aku terbang bersama, meneroka alam cintamu yang beku… izinkan aku mencairkannya, izinkan akutemanimu, hingga ke akhir masa… DEWA CINTAKU. Iqbal & June, miliki sejarah hidup yang sama, menjadi mangsa perpecahan keluarga sehingga menjadikan mereka manusia-manusia yang tidak perlukan cinta. Namun apabila cinta itu tidak berdosa… mereka tersungkur jua di kakinya….




Sinopsis pendek dari novel ini. Jadi, korang kene lah tengok citer ni dari mula sampai habis kalau nak tahu, kalau aku tulis sinopsis penuh kat sini mesti korang dah dapat agak kan jalan ceritanya.. kalau nak tahu jugak, janganlah malas tanya pak cik google yang serba tahu tu. wakakkaka.. Buat masa sekarang ni my hubby ( incek suami ) tak bunyi apa-apa lagi pasal aku duk asyik membebel aje komplen itu ini depan tv.. mungkin sebab dia tak bape sihat lagi tu.. semoga cepat sembuh ye sayaaang?? nanti kita lawan komplen lagi pasal drama drama melayu kat tv.. hik hik hik..




(o) (o)
O
____




Ps: Perasan tak sekarang ni aku asyik ulas pasal drama dan filem aje.. ade kredibiliti jadi pengulas tak aku nih?? hik hik hik perasan je kot?? wakakakka...




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. lol, bgtau la sinopsis nya..ez maleh la nk google..hehehe

    ReplyDelete
  2. wahahhahaha.. .jangan malassss

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails