Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MiMpI JaDi TuKaNg PuKuL



adehhhhh...
pelik tapi benar..
aku tak paham..
ape yang aku fikirkan sampai termimpi mimpi..
dalam tengah duk sebok nak pindah randah ni..
sempat lagi???
wakakakakaka..


TUKANG PUKUL...
adoiiiiyaiiii
ape ganaz sangat ke aku ni?
nak pukul pukul bagai?
badan cekeding...
nak pukul pukul pulak..
kene pukul buleh ler..
muahhahahahhaha....

seronok wehhh...
dalam mimpi aku semua mende aku nak pukul
tak kira masa,,
memukul aje...
pantang nampak..
mesti nak pukul..
dag giler agaknya...
suke hati aku aje..
yang paling best jadi tukang pukul kat majlis kawen orang..
perghhhhhh
syokkkkk
teruja amat....
tapi sekejap je mimpi tu..
tak puas lagi...



cewah...
entri ' double meaning ' okey???
hak hak hak hak...






















ini bukan aku...






















ini lah yang aku mimpikan semalam..





















gambar hiasan..
lebih kurang seperti yang ada dalam mimpiku.. hehehehhe













T__T

hehehhe... aku tak citer kat sape sape pun lagi.. even kat incek suami..
kalau dia baca mesti dia geleng kepala..
aku tahu..
wahahahhahaha..
berangan jer dulu...
kekekekkeke




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. kelakar..dan menyeronokkan jiwa..hehe..

    ReplyDelete
  2. muahahahha...
    inysallah... akan datang..
    bila??? tak tahu... wakakkakakak

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails