Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

NoRa ELeNa || vs || KaSiH YaNg SuCi

Semalam.. berakhir sudah drama NORA ELENA, drama yang mungkin menjadi kedemamman sesetengah pihak.. termasukla aku.. tapi tak berapa panas.. minggu pertama saja bisa membuat aku penasaran untuk nonton.. namun selepas itu semakin membanding bandingkan dengan novelnya. nak buat macam mana, sebab dah obses sangat kot dengan novelnya maka aku suka membanding-bandingkan antara duanya. huhuhuhu.

Dalam sibuk sibuk membandingkan drama itu.. incek suami bersuara.. '' citer ni kan dia dah tulis adaptasi LONGGAR dari novel kasih yang suci '' ... nahhh.. muahahhahah.. tersengih saje ler... baru faham,,, padanlah tak sama dan pelik sikit dari citer asal.. kikikiki.. tak pe lah.. aku masih lagi tak puas hati.. novel jadi drama atau filem.. kebanyakanya novel lagi berkesan.. hihihi.. tapi yang tak tahan tu dah minggu terakhir baru nak perasan,, letih.. duk membebel depan tv. duk bertekak dengan adik-adik.. wahahahha..

Pape pun aku masih enjoy tengok citer nih. tak sabar jugak nak tunggu novel seterusnya yang bakal diadaptasi lagi.. kali ni kalau longgar pun biarlah lebih hebat dari citer asalnya.. harap harap lah.. next.. OMBAK RINDU,,, masih lagi pelakon Aaron aziz. Wakakakkakka..


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. ooo... dah abis ye... ramailah yg 'kebah' demam kot...

    atau demam baru plak akan melanda... tunggu!!!

    ReplyDelete
  2. itu lah... saye dah lame kebahh

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails