Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MoOd MaLaS


BuLaN JuLaI MuNcUlKaN DiRI MeNgiNgAtKaN AkU AgAr TiDaK MeNjAdI InSaN YaNg MaLaSs

wohooooo... hari ini sudah 5 hari di bulan tujuh.. kalau nak tahu, hari ini sudah dua hari aku kembali menggantikan puasa yang masih berbaki 17 hari.. sempat??? ke tak sempat??? kene jugak berusaha sementara waktu masih ada. Bulan ini bulan julai.. atau lebih tepat lagi bulan Sya'ban. sudah tentu bulan hadapan Ramadhan bakal menjelma.. selepas itu Syawal yang malas lagi aku nak citer.. pose ganti pun tak habis lagi, ada hati nak citer raya raya raya wahahhahaha...

muahahhaha... dah lama sangat malas beraja dalam diri ini sejak entri terakhir ku tulis tempoh hari.. jadi.. hari ini sampai dah tak terfikir isi untuk entri kali ini.. ape la yang aku nak merapu ini.. kalau petang ini dapat berbuka dengan ikan kerapu sedap juge... ahaks.. adehhhh... merepek lagi... macam nak makan kerepek pulak hari ini..

okey okey okey... dah habis... hurmmmm...


hurmmmmm....






ermmmm.......





???????





dah habis...








???





dah habis la!!!!








stop to scroll down..

TAMAT


T__T






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. jgn malas2..jgn lupa jenguk blog ros ye hehe..blog baru

    ReplyDelete
  2. itu la.. dah hilang dia ye link.. kekekek jap eh nak add balik.. ahaksss

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails