Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MuMmY ~~~ LiEzA YaNg CoMeL - Tag DaRi KAhUnU KaHaNaT n BlaCk RoSe





Wakakkaka.. mengada aje tajuk entri kali ni.. well.. ape pun tugas aku selesai.. bila di tag aku akan cuba untuk mengetag orang lain pulak.. wahhaha.. semoga dengan itu hubungan sesama blogger akan berpanjangan.. hihih... kali ni tugasan aku ialah senaraikan 5 sebab mengapa aku jadi BLOGGER? Terima kasih kepada kahunu kahanat dan Black Rose suka nature tag aku..

  1. Aku ada tulis sebab utama ngape aku jadi blogger kat page atas blog aku. disebabkan dah ade.. korang scroll kat atas.. baca sendiri.. lalallalalal ~~~~~~~~~~ dah baca? okey... seterusnya
  2. Aku suka blog sebab ia dah jadi macam diari untuk aku.. semua perkara yang aku rasa aku bleh share dengan serata yang membaca.. mungkin dalam sesuatu perkara mahupun ilmu yang aku dapat perpanjangkan dan menjadi satu ibadah buat aku kelak.
  3. Bila dah jadi blogger ni barulah seronok skit nak baca blog orang lain. aku ni kan pengomen tegar.. so, bila dah ade blog sendri. nanti bila komen kat blog org mesti aku masukkan add. aku.. supaya orang laen bleh trace aku ni siapa n dari mana.. nanti diorang mesti penasaran nak tgk blog aku plak... wahahhahaha..
  4. Dengan menjadi seorang blogger jugak aku dapat mengasah bakat aku manaip dengan lebih baik.. cita cita aku ada jugak nak jadi penulis.. mana la tau kan kan kan?? ahaksss....
  5. adeh... ape lagi ek??? hurmmmmm ... last... aku menjadi seorang BLOGGER sebab... nak jadi terkenal.. bleh gitu??? hahahha... iyelah.. kalau dah tulisan serta cerita kita bleh di baca oleh semua lapisan pelosok dunia?? tak terkenal ke?? hak hak hak.. perasan artis gitew..
okeh.. selesai tugasan.. jadi.. seterusnya aku nak lepaskan tugasan ini kepada 5 blogger lain iaitu.. :

Izyan si model cun
ummuzuhairzinnirah
Riniez blog yang hampir bersawang..
Life Cik Sepet pun.. yang hampir berhabuk..
Cik Nurul RegenBogen walupun dag di tag..kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. setuju dgn komen anda...ape kata utk komen di blog kamu xperlu verify2x..leceh lah nk taip ikut abjad tu..heeeeeeeeeeee :)

    ReplyDelete
  2. eh..dah xpyh verifylah...hehehe nmpk sgt lame dah sy xmengomen di blog ini..heeeeeeeeeeeeeeeeee sorry my bad

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails