Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SeLaMaT TiNgGaL ,,, SeMoGa DiPeRtEmUkAn LaGi

4 hari lagi insyaallah..
seluruh umat islam bakal menyambut ketibaan hari kemenangan..
ketibaan hari raya setelah sebulan berpuasa,,
tahun ni aku sudah merasakan..
apa yang dikatakan dengan kesedihan ditinggalkan Ramadhan yang mulia..

banyak perkara yang mengajar aku di bulan yang mulia,,
semoga aku menjadi manusia yang lebih baik dari semalam,,

dan semoga aku dipertemukan kembali dengan ramadhan yang akan datang.

kesempatan menulis disini,,
aku memohon ampun dan maaf kepada yang selalu menjeguk2 membaca coretan aku..
jika ada salah silap menulis,,, terguris perasaan sewaktu membaca coretan ini..
harap di maafkan,

SELAMAT HARI RAYA
maaf zahir dan batin
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. Sekejap betul masa berlalu... Ramadhan dah nak berlalu pergikan...

    Kesempatan ni, akak pun nak mohon maap la... andai ada sbrg salah silap selama kita saling mengenali... jemputlah ke rumah nnt, bole jumpa 'geng'... hehehe...

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails