Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SeNaNg HaTi



hati manyak senang..
uwang akan datang..
muka manyak seri...
itu senyum lampak gigi...


muahhahaha.... seronok.. semalam kan kerajaan dah umumkan bonus untuk penjawat awam. Satu perkara yang amat menggembirakan semua penjawat awam aku. Bukanlah satu perkara yang aku harapkan sangat, aku memang tak pernah bagi harapan yang tinggi untuk perkara yang begini,, tapi tipulahhhh.. secebis je harapan yang tinggal.. akhirnya,, alhamdulillah... dapatttt jugak.. lalalalala~~~~ hurmmmm... harapan aku lepas ni semoga kerajaan bagi pelarasan gaji pula.. hehehhe... tak kisah la nak kata bagi betis nak peha... ke.. yang penting ini yang semua orang mahukan.. ye dak??? tipu... kalau ade yang kate tak nak. hihihihi....RM500 sangat berharga buat masa ini. Sekarang ni memang tak kisah la ape fahaman politik masing2.. hahahhaha nampak sangat mata duitan haku ni.. Pape pun, satu je pesanan dari aku... '' BERHEMAH DALAM BERBELANJA'' jangan nanti lepas raya gigit jari... ahakss.....





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails