Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Aku BuDaK BaiK

aku budak baik
lahir lahir ibarat kain putih
semakin berlalu masa
semakin bercorak kainnya
semakin berwarna putihnya
apakah warna penyerinya
adakah baik perubahan warnanya
ataukah buruk kesudahannya

aku budak baik
adakah masa penentu segalanya
apakah menanti waktu terhenti
maka bermula segalanya?

aku budak baik
perlukah aku menjadi baik?
perlukah aku mejadi lebih baik?
perlukah aku menjadi yang terbaik?
perlukah aku?
mestikah aku?
haruskan aku?



Aku ingin menjadi isteri yang taat untuk suamiku, anak yang baik untuk ibu bapaku, ibu yang penyayang untuk anakku,tidak lupa manusia yang berguna untuk agama dan bangsaku.kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails