Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

|| 2012 ||

yeahhhh,,,,
aku rasa mesti ramai blogger yang buat antri sempena tahun baru kan kan kan??
aku pun nak wat jugak... so....

aku mulakan tahun baru 2012 dengan senyuman,
tinggalkan tahun lama dengan seribu kenangan,
tiada apa yang perlu di risaukan,
tahun ini aku tak banyak habiskan waktu untuk berfikir tentang azam
setiap tahun pasti ada azam yanga aku peruntukkan,
walau ada yang tercapai dengan jayanya, ada juga yang tak tercapai akalku,
dan ada juga yang sempat capai separuh jalan saja.
namun apa yang aku harapkan semoga tahun ini aku dapat menjalani kehidupan seharian aku dengan lebih baik dan bermakna dari tahun lepas,
aku berdoa lebih kepada ALLAH swt semoga keluarga aku sentiasa dilindungi dan dirahmati.
walaupun sudah agak lama aku tak membelog, bukan kerana apa, kerana dek tuntutan kerja yang aku rasakan agak tak tercapai oleh akalku namun boleh diselesaikan oleh tanganku, aku bersyukur ALLAH masih memberikan kesihatan mental dan fizikal yang baik untukku.
semoga semua perkara gembira akan menajdi sati kenangan indah buatku,
semoga segala duka 2011 menjadi perkara yang bakal aku lupakan setibanya waktu, menjelang 2012 yang duka menjadi suka alhamdulillah, benarlah semua perkara ada hikmahnya, semoga kita dapat menerima serta menjalani segala ujian yang diberikan kepada kita, yang baik dijadikan teladan yang buruk dijadikan sempadan, dan bukannya menjadi lawan... semoga kita sentiasa diberikan kesedaran dari semasa ke semasa dalam menjalani kehidupan yang penuh dusta ini..

cewahhhh giler panjang nota kalau dah start mengetuk keyboard.. wakakakkaka...
lepas ni jangan pelik la kalau banyak entri bergambar yang aku post kat sini yerk.. wakakakka... dan jangan merasa nak muntah kalau asik tengok gambo anak aku je.. terpampang kat sini.. hahahahahah...





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails