Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AkU TeRsEnYuM ~ ~ ~ BuAt KaLi PeRtAmA


Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu
Menyempurnakan aku
Akan ku buatkan semua yang terindah

wah wah,,, berlirik bagai,, lirik orang juge,, tapi pape pun aku suke... ngeeee.. bukan ape.. untuk pertama kalinya aku tersenyum saja, hampir setiap kali menonton drama adaptasi novel yang terbaru yang di tayangkan di tv3 la.. mane lagi kan.. tv lain ( selain ASTRO ) memang aku tak tengok dah.. wakkakaka drama apa? ala... drama ni ha..


Sape tengok??? sila angkat tangan.. walaupun aku tak bleh nampak.. wakakaka.. sure ramai je yang angkat kan.. kalau tak angkat mesti dalam hati je.. kalau tak jugak.. korang memang malas.. padahal memang tengok kan?? hahahahah.. tapi aku nak jugak cakap yang aku suke citer ni, nak jugak cakap yang buat pertama kalinya, drama berjaya menyentuh urat hati ini untuk jatuh suka kat drama ini, kalau sebelum ni aku dah 'fed up' bila dengar ade novel yang bakal di jadikan drama.. cewah.. macam ade kesan je kalau aku tak tengok

yang paling penting sufian dalam citer nih memang menjadi.. dan menjadinya dia dapat melupakan aku tentang raihana..' ayu raudhah' yang pada feberet aku patutnya watak ini lebih sesuai dengan 'rita rudaini ' but overall best la.. sweet, kelakar n sekali lagi bisa buat aku tersenyum sorang2,, kikikikiki.. bengong jap kat depan tv, walaupun kat umah mertua.. wakakakakkakaka incek somi sila senyum kambing


sila dengar ost lagu yang dinyanyikan sendiri oleh suffian@ Aqasha.
aku letak lirik je la kat sini.. kalau korang nak dengar lagu mintak tolong la pak cik google carikan.. nak lagi feel tgk la mase last citer ni setiap hari senin sampai khamis.. cute dowh.. wakkakaka



Lirik Lagu Obsesiku -Aqasha

Matamu…Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu..
HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

*
Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu


credit to anizyn blogspot

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. ooo... ye ke? x penah tgk pon citer ni sbnrnya...

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails