Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BiLa DaH MuLa~~~ MuLa LaH ~~~~ WaKaKkaKa






wakakakakak,,,
bila dah mula ni... siap lah,,
jangan ade yang muntah angin tengok blog aku sudah...
ampun,,, aku hanya manusia yang baru belajar..
baru nak berjinak jinak
bidang pemotretan yang sudah lama menjadi perhatian dalam diamku...
aku bukan lah ingin menjadi yang handal
hanya sekadar untuk memenuhi kehendak hati aku..
alhamdulillah hujung tahun baru ni aku berjaya memiliki gadget rete yang menjadi idaman kalbu... wakakakkaka... walaupun... tettttt hihihihhi

apa yang aku tepek kat sini bukan untuk menunjuk lebih lagi riak dengan apa yang aku ada, aku rase orang lain lebih adoooo tapi sekadar untuk berkongsi rasa dan cerita, gambar gambar juga bukan lah yang terbaik yang ditepek kat sini, apa yang aku rasa mempunyai moment atau bila aku tgk... wat aku tersenyum.. kire syok sendiri lah
tapi aku tak marah dan mengalu alukan pada sesiapa yang ingin memberi komen yang membina yang mana akan menambah baikan lagi skill aku..





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails