Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

EsOk HaNyA MuNcUL SeKaLi DaLaM 4 TaHuN


hurmmm..
agak unik untuk hari esok,
kerana hari esok hanya akan muncul sekali dalam masa 4 tahun,
kenapa? mungkin tak ramai yang perasan tentang hari esok,
masing masing sebok dengan urusan duniawi..
cewah..
macam la aku tak sebok???
tapi aku tersedar yang esok merupakan hari ke 29 dalam bulan febuari,
ye la jumpa tarikh 29 febuari ni 4 kali setahun jer..
jadi macam orang tak ingat dah pun, hahahah
untun atau rugi pada siapa yang lahir pada tahun lompat ini..
wallahualam, silap cakap habis akidah aku.
cuma selamat hari lahir la aku ucapkan kepada siapa yang lahir pada tahun lompat ini,
entri ni senarnya aku nak tulis sempena hari jadi aku yang lalu,
x de idea nak tulis, bukan sebab tiada perkara yang berlaku,
disebabkan banyak sangat mende yang berlaku la jadi pertembungan idea yang menyebabkan akhirnya idea itu terbiar begitu saja sampailah ke hari ini.. wakkakakaka..

penat lah merepek, cukup la mencuri masa kerja, 2 minit berlalu. aku sambung keje dulu sambil layan pak cik google tunjuk gambo D7000 with kit lens... kikikiki...



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails