Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ReZeKi BuLaN RaMaDhAn

salam semua, 
lama betul tak berupdate.. malas nak bagi alasan.. asyik asyik mesti nak  kata busy, ataupun x de cerita nak ceritakan.. walhal malas!! so kali ni ak x bagi pape alasan.. lantak je la.. boleh? wakakakka...

hari  ni terasa nak mengupdate.. maklumlah.. esok dah nak puasa.. standard la kan? dekat puasa satu post.. dekat raya satu post.. khas untuk sewaktu denganya.. ahahhaha... kalau tengok kat blog orang lain pun mesti sama saja.. post pasal sambut ramadhan.. kan kan kan?? heheheheh.

kalau nak citer pasal rezeki di bulan puasa bukan ape sangat.. sebenarnya harapan aku supaya tahun ni dapat lebih berjimat lagi.. biasanya perbelanjaan di bulan puasa melebihi bulan lainya. tahun ini memang nak kene kawal betul, sebabnya, dah mula duk sendriri. so semua perbelanjaan kene sendiri la.. hehehehe.. shaakir pun dah nak masuk dua tahun.. op kos la ape kami makan dia pun makan, hihih.. so tahun ni kene masak untuk 3 orang. ngeee.. mesti seronok.

hurmmm.. harap ye esok dapat la aku mulakan hari pertama puasa macam orang juga. Rezeki yang ALLAH tak nak bagi lagi.. aku terima dengan ketentuanNya. ingatkan dapatlah merasa puasa penuh jika diizinkanNya. tapi dah rezeki tak ada.. tak mengapa, mungkin ada hikmah di sebaliknya. semoga selepas ini semuanya baik-baik saja.

hokey,, baju raye tahun ni serah kat incek suami dan anakanda terchenta.. suka hati diorang la nak pilih kaler apa. aku mengikut saja.. kasi diorang pulak pening kepala, padahal last minit aku jugak tukang pilihnya.. ahahahhaha samada paksa atau sukarela.. kan yunk kan?? hehehehehhe ( mesti dia geleng kepala sambil sengih sampai ke telinga ) kikikiki.. puasa tak lagi 'selok' doh nak pikir baju raye.. okey.. kalau nak tahu tukang jahit masa bulan may hari tu lagi dah behenti amik tempahan hokey.. so, ade lagi yang lebih 'selok' dari aku.. hahahahha.. tak per je pun, persediaan awal kan?. semua orang nak yang terbaik di hari kebesaran umat islam. kan kan kan?

hurmm.. tak ada apa nak tulis dah kot? so tunggu je la nak raye nanti k? ade la keluar post baru.. wakakakkakakak gambar raya.. opss.. sebelum terlupa.. harap ye tahun ni aku nak amik gambar raya keluarga sendiri.. heheh dah lama jugak peram kamera tuh.. lalalalla~~~ 





jangan lupa niat puasa sok...



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails