Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

DaeBakK!!! sesi bersama Norzailina Nordin

Daebakkk daebakk!!! naik sesak nafas jugak ni nak handle satu sesi temu bual kat ofis sempena hari bertemu pelanggan di tempat kerja aku ni. mau ye idak.. tiba tiba pulak kene sesi bual bicara bersama novelis dan chef terkenal Norzailina Nordin .. wahhh.. sape tak kenal memang bukan rakyat mesia yang cemerlang terbilang gemilang la.. wakakkakaka..  asalnya aku ingat aku just jadi Mc untuk acara tu je,, alih2 nak suh buat sesi temu bual jugak,, nasib la santai-santai saja,, kecut perut jugak ni, dah lama sangat tinggal bab bab enterprem nih.. last sekali waktu sekolah menengah dulu la.. waktu zaman tu setakat nak jadi mc majlis2 sekolah tu memang dah biasa kene kat aku, tapi kali ni haihssss bedebo dia lain macam.. mungkin sebab aku peminat beliau kot? maklumlah.. cita cita tak rasmi aku memang nak jadi penulis pun. ye la.. semua mende aku minat,, semua mende aku nak cuba buat, tapi bila ingat balik ape cikgu aku cakap dulu,, aku kene fokus lebih pada apa yang aku buat sekarang je la,, jangan nak mandai jadi macam cikgu dalam master chef tu plak.. memang la boleh buat banyak mende dalam satu masa, tapi nanti tak kan ada satu benda pun yang WOW! yang aku akan hasilkan nanti. '' so better awak fokus apa yang 'patut' awak buat saja sahliza oi.. '' macam tu la pesanan cikgu aku tu. sinis jugak le ke batang hidung ni.. hahahahah..


Pape pun persediaan rapi sedang giat aku usahakan, hurmm, harapnya majlis nanti akan berjalan lancar la hendaknya, nak jumpa dengan beliau ni, bukan senang jugak, alang alang dah jumpa buleh la mintak tips, mana lah tau boleh jadi macam dia jugak, dapat keluarkan satu ke 10 Novel ke kira bagus dah tu.. berangan la kau lieza oiiii... sahliza o sahliza...   wakakakkakakaka...

pstttt... memikirkan aku yang jadi Mc/mederator untuk hari tu,, mana la tau kan? ade plak yang berkenan nak jadikan aku hos TV jalan jalan cari makan pulak?? ha ha ha ha.. sengal betul entri kali ni,, perasan lebih!!! wakakakakkaka encik hubby, u jangan gelak yer baca ni?? i tau pas tu u mesti ejek i nanti.. kan????













kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails