Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Terima KaSiH NuFFnAnG

wakakkaka.. ha.. okey,, gembira memang la tak terkira kan.. boleh kata setiap minggu duk check akaun nuffnag tu,, saban minggu walaupun sedikit memang ada peningkatan amaunnya. memang serius suke la wehhhh. wahahahha.. nanti dah cukup banyak duit yang terkumpul, buleh la merealisasikan impian aku tu.. wakkaaka.. tau... berngan jauh je dulu. kalau setakat singgit dua je yang meningkat setiap minggu.. hujung tahun ni pun belum tentu aku dapat ape yang aku nak.. tapi tak kisah la.. janji ade jugak meningkat dari bertahun amaun yang same.. x naik naik, walau sesen... hahahahha... credit lebih buat   budak kecik teror IT yang banyak ajar aku..

pape pun aku tetap akan berusaha bersungguh sungguh untuk dapatkan juga apa yang aku nak dengan hanya menggunakan hujung jari.. cewah.. macam hebat je bunyi nak buat macam macam dengan hanya hujung jari.. memangtaksedardiri.. wakakakakka..

okeh..nak sambungkeje..wait for next entri, yang pasti BE aku akan naik lagi.. lalalallalal~~~ insyallah,, aminnnn 

pssst.... agak agak korang la.. bape la Ben Ashaari dapat eh??? wooooo... aku dapat bayangkan... heheheheheh
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. Fuyooooo... Nuffnang kasik duet lebih kt kak liza... Pasneyh blh larh open table.. wakakakaka *tiru style gelak kak liza dlm blog neyh

    ReplyDelete
  2. wakakkaka.. jangan tak caye.. nanti lau dh buleh wat kuor duit tu insyallah jasa aok tak akan dilupa... heheheheh moh la rajin jenguk ke sini yer?? hahahahhah

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails