Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

UbAt SaKiT KePaLa || PetUa




Sekarang aku memeang ( memang ) tengah sakit kepala, main tai p je nih, lantak la korang paham ke tak, xde backspace atau delete dah... main taip je terus.. otak tak fikr mane dah masa taip nih. mata terpat je ke skrin komputer. huhhuhuh,, 


Ubat sakit kepalanya seperti yang aku link kan je kat sini... korang klik la baaca sendri,, aku dah sakit kepala sangat dah ni.. 

seronok gak sakit kepala tulis tulisan macam ni.. carca merna ( merba ) jadinya.. tnpa ( tanpa ) backspase ataupun delete.. tgk ssejauh mana taipan kita betul ke takkk.. hahahahhahaah hilang jugak sket sakit kepala mereng nih.. wakakkakaka...

Petua : hilangkan sakit kepala tanpa ubat kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails