Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BaNdAr KuAnTaN TenGgELaM

perghhhhh dari pagi lagi hujan lebat xberenti....kat belakang umah dh macam sungai gayenye....atas jalan plak penuh air sana sini...bahaye bahaye....




dalam opis ni pn banjir jugak???wakakakakaa
aduiiiii kesian plak aku tgk makcik2x cleaner yg duk turun naik tadah air hujannn..bocor xabis-abis....

hujan2x mcm ni best jgk kalau tidooo...ade kesempatan ke???mmg xla....berangan je lbh....hehehehe
aku dgr kt terengganu dh banjir...wooooo xlame lg turun ke pahang la plak...
pape pn korang yg duk pantai timur ni mmg perlu bersedia utk hadapi banjir musim-musim hujan mcm ni...
 bandar kuantan tak penah-penah naik air,, kene pulak baru baru ni, kelam kabut la orang bandar kuantan. habis kereta baru tenggelam, basement parking ECM tak yah cakap la.. 
bak kata encik hubby, kompom seminggu dua ni orang serik nak parking kat bawah... hahahhaa
so parking kat bumbung bangunan akan menjadi pilihan utama.. 
wakakakakka




p/s:korang berhati-hatilah di jalan raya @ kat mane pn korang pergi mase musim hujan skang ni....

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails