Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BuMi BeRgeLaP 2012 DuNiA NaK KiAmAt ??

Heboh dalam berita semalam katanya hari ni esok dan lusa bumi akan bergelap, yang membawa tanda tanda untuk kiamat. menurut seorang sahabat yang membaca akhbar semalam katanya ramai dari penduduk dunia kebanyakannya orang cina mendermakan hartanya untuk tujuan apa pun aku tak pasti, mungkin kerana untuk membuat pahala sebelum mati. hahahahhaha.. kalau yang muslim pula aku rasam mungkin mengingatkan hari ini penghulu segala hari. memang dalam Quran pun dah dinyatakan, Kiamat memang berlaku pada hari jumaat. jadi sedikit sebanyak mungkin menimbulkan kerisauan juga.

aku? aku baru je tahu, tapi kalau betul la berlaku, aku sendiri tak tahu apa yang harus aku lakukan. bila fikir balik, cukup ke amalan aku aku selama ini? gerun dan insaf bila terfikirkan perkara tersebut. namun apa yang pasti kiamat itu akan berlaku? bila? tiada siapa yang tahu. namun tanda-tanda kiamat kecil telah pun berlaku. semoga aku akan sentiasa ingat akan mati.

yang kelakar juga bukan calang-calang ramalan. NASA yang meramalkan. tapi menurut sahabat yang tahu lebih awal perkara ini katanya bangun pagi tadi cerah aje??? hehehehhe.. 
aku yang baru tahu ni tergelak juga la.. 
bukan tak percaya.. tapi.. entah la.. aku memang tak fikirkan sangat. 
tapi aku pasti yang kiamat itu memang pasti.
hurmmm...



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails