Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ending 'cinta itu milikku'

ramai giler yg xpuas ati dgn ending citer tu...mne x nye si kecik comel yg bijak brlakon tu plk turut same jadi jahat..
citer ni mmg best dengan watak 'dinie' yg dipegang oleh ana dahlia mmg sgt 'annoying'..dia brjye mmbwa watak antagonis tu dgn sgt baik,walaupn pada pndgn aku ana dahlia merupakan seorg yg lmah lmbut...

(dinie-watak antagonis)

watak 'zara' yg dipegang oleh adik kecik comey balqis@adik akish ni sgt comelll dan bijak...dia bkn shj mndalami watak tersebut,malah dia nmpk sgt yakin dgn  ekspresi muka yg sgt tepat...mmg ngam la dgn dia...^_^

(mimik muka zara semasa ending 'CINTA ITU MILIKKU')

ni penjelasan erry putra di twitternya setelah ditanye pelbagai soalan tentang ending cerita tersebut....


'zara kan ibu dia dibenci keluarga rania so dia simpan dendam,bila bapak dia mati doktor syafiq dah racun jiwa dia'


THE END!

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails