Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

FaTiN LiYaNa PuN SuKa KPoP

Hamek kau.. dah lama tak buat entri berkait orang populor ni, kalau dulu ben Ashaari aku baru kenal bila orang dah sibuk cerita pasal dia, , tapi sekarang lagi ketinggalan bila orang dah fanatik gila dengan gadis cantik ni, aku baru je tahu pasal dia. so apa lagi kan? buatlah entri sket pujuktrafiksinggahsini.. hahahhaha.. tapi jujur aku katakan memang blogger ni seroang yang femes dan cantik gitu, wakakakaka..

okeh okeh.. tak kan la korang tak kenal FAtin Liyana, cubafikirkejap... kenal ke tak? kalau kenal hangguk kepala, jangan sampai hantuk meja plak.. kalau tak kenal meh aku kenal2 kan. walaupunakutakenalsangatlagi... jadi marilah kita sama-sama kenal beliau dengan terjah belog beliau yang mempunyai 48990 pengikut... makkkk aiiii banyak giler peminat, tu tak jadi artis lagi tuh,, atau memang dia dah jadi artis.. akujeyangtaktahu.. masa aku duk layan belog dia ada 198  orang yang lain duk tegah layan sama.. gile femes la kan?? macam mana la aku nak jadi femes macam dia jugak, bukan la sampai masuk tv, tp femes kat alam maya dah la. sedardirikot.. lalalallalala~~~

tak payah la aku nak tulis panjang-panjang lagi kan... cukup la sekadar korang baca entri aku pasal orang populor ni...  so ape lagi jom kenal siapa FATIN LIYANA, kalau sape dah kenal tu, pandai2 la yerk... macam tak biasa je terjah belog dia kan kan kan? okey.. klik je nama beliau yer,, nanti terus link ke belognya.. tak kan itu pun aku nak ajar.. 
wakakkakaka
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails