Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

HaRiMaU MaLaYa dapat layanan buruk dari ThAiLaNd

hadoiiii... bola bola bola... malam ni sempena AFF SUZUKI CUP, perlawanan timbal balik antara pasukan negara dengan Thailand akan berlangsung. hurmmm.. aku bukan tak minat bola, pernah juga minat bola, tapi minat pun sebab pemain yang kacak bergaya saja. wakakkakaa ( incek hubby jangan mare yer u tau i kan??? hak hak hak )

kalau nak cerita pasal bola aku memang tak tahu, kalau time incek hubby tengok bola aku baca buku, tak pun layan upin ipin dengan anak aku. tapi pagi tadi masa duk tgh shelving, tiba tiba ternampak lak caption pasukan negara di layan buruk oleh Thailand?. entah mengapa tertarik pulak rasa hati nak membaca, anginkuskusagaknya. wakakkaka tapi tak pe, at least ada idea nak tulis apa, kan kan kan?

So, malam ni malam penentunya, aku tak reti la nak review pasal bola nih, apa yang aku tahu malam ni budak2 kat rumah tu mesti konker habis remote tv, so aku bekal je la Novel baru untuk di layan, maklumlah, aku memang tak reti nak fokus pada bola nih, sory to say tak de lagi pemain malaysia yang berjaya menambat hati untuk aku melekat je kat depan tv time bola berlangsung.. wakkakakaka.. last giler pemain bola masa piala dunia 2010 ker? yang pemain korea tuh,, ape ntah namanya, yang last sekali kahwin dengan model tu, lepas tu memang dah tak minat mane dah,, hahahhaha gilegedikwaktuitu.. kekekekekek

hurmmm pah sudoh tak dapat cari nama pemain korea ni, pak cik gogle pun dapat tolong. sebab aku memang lupa apa nama dia. pape pun malam ni opkos la aku harap pasukan negara kita mampu mengulangi sejarah yang lalu untuk menjadi juara, sapa tak bangga. tapi harapnya malam ni diorg bersungguh-sungguh la main yer... hihihi. aku tak pandai pasal bola, tapi kalau nak kutuk skit2 cara main tu boleh la, tapi memang kene gelak ngan encik hubby je.. teringat waktu dulu, dia gelak sakan bila aku sebut orang tu main kat pasukan ini. memang giler kene gelak la,,, sebab tak tahu pasal bola tapi nak cakap pasal bola, so lepas tu aku diam je.. sebab aku memang tak tahu dan tak reti pasal bola, dari kene gelak, baik aku diam.

hurmmm perempuan dengan bola? boleh masuk ker? boleh kot? 


 gambar ni aku amik ngan pak cik gogle, 
sebenarnya baru baru nak terminat kat wan zack haikal, sebab hari tu tgk skil dia masa lawan ngan indonesia,,, tapi tak tgk muka. so aku tak sure sangat mana satukah dia.. hahahah
terukpunyapeminat.





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails