Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

JuMLaH BLogGeR KaT DuNiA

Agak agak korang berapa jumlah mereka yang bergelar blogger kat dunia ni? siapa tahu jawapannya? sila angguk kepala sambil buat muka bangga, serius aku memang tak tahu berapa jumlah blogger, entah kenapa tiba tiba soalan itu terpacul dari mulut aku ni setelah 'jalan jalan di belog entah siapa siapa. Seronok sangat baca cerita cerita mereka. tiba tiba soalan aku tadi membuatkan aku penasaran jadinya.

aku dah tanya pak cik gogle, dia pun tak bagi jawapan sepenuhnya. tak dapat angka yang tepat. lebih tepat lagi mungkin dia pun tak tahu kot? wakakkakaka..

kenapa la kita suke sangat memikirkan soalan yang tak kan di tanya di akhirat pun nanti. hahahha.. tapi betul aku penasaran banget, korang tak nak tahu ker? tak kan la tak nak tahu. sape yang tak nak tahu tu memang dia hipokrit la.. hahahah.. baik korang angguk kepala tanda korang pun nak tahu apa yang aku nak tahu..

dah dah dah.. melalut sangat di petang yang tak de kerja ni,
tak de kerja ker? padahal ko tu yang tengah malas.. hahahha
ketuk kepala sendiri.

apa apa pun, aku tinggalkan teka teki kat sini,

berapa jumlah blogger yang ada kat dunia ni??
siapa dapat bagi jawapan yang tepat nanti aku bagi pakej penginapan paling selesa untuk dia.


ada brann????
wakkakakakakak...









kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails