Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MatYo BerSiLaT | Wakakkaka

Memang lah sangat menyakitkan hati apabila semalam baru da bunga bunga nak minat bola, tapi bila dapat pula pengadil yang tak berapa nak betul, walaupun aku peminat tegar KPOP tapi tak de la sampai semua tindakan dibenarkan saja. hampeh tetap hampeh, memang bengang la.. walaupun aku tak tengok bola mana, tapi jeritan dan selang seli beberapa makian halus oleh budak2 kat rumah buat konsentrasi aku baca novel memang la terencat sekejap.

hahahha,, dalam marah marah tu boleh pulak si mat yo tu bersilat atas padang bila di tackle keras pihak lawan, manakan tidak, 3 lawan satu beb, hahahahha.. tergelak sakan si pengulas haji hasbullah awang. aku pun gelak sakan sama la, tapi adik aku dah tahap bengang melampau, pelik, minat bola sampai macam gitu sekali, nasib la bakal suami pun minat bola, kalau tidak haru la kau melopong sorang, macam incek hubby aku, tapi sekarang macam dah boleh masuk skit dah, so, incek hubby... nanti i teman u tengok bola keyh?? wakakakak

kalau korang tak tengok sila cari kat Youtube sekarang memang hangat la, wakakakka.. pape pun tahniah untuk thailand, apa yang aku tengok diaorang memang nampak sangat kuat, lari lebih laju, pasal skil aku tk tau nak cakap sebab aku bukan minat bola, tapi yang mengecewakan masa masih ada 10 minit terakhir, pemain kita memang tampak macam dah tak semangat dah.. huhuhuhu,, cuba lagi yer huhuhuhu... takdapatlacutiumumlagi.. wakakakkakaka



ni la MatYo, No 9.








kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails