Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MuSiM RaJa BuAh - DuRiAn

owhhh,, sana sini tepi jalan, pasar malam pasar pagi pasar petang, compom mata duk jamu buah Durian kan? jangan tipu keyh... sekarang ni memang musim doyan pun, so kat mana mana kita pergi mesti ade raja buah ni. akui jela,, suka ke tak suka nak buat macam mana.. lagipun sekarang ni duyan boleh dikatakan sepanjang tahun ada.. cuma beza dia kalau time musimnya kompom la melambak kan.. tapi kalau bukan musim setakat dekat pasar pasar malam je la. hurmmm.. 

aku. opkos la giler durian, sama macam encik hubby,, memang geng dari zaman sebelum kawen lagi,, hantu doyan, kalau tiba je musim sanggup la jalan2 kat tepi by pass sane semata mata nak cari durian fresh,, tak main la yang bese bese nih kan?? hahahah ( belagaksungguhmentangmentangpenahadakebundoyan ) tapi malangnya anak bujangku ini anti durian la plop... mati mati x nak dekat dengan raja buah ni, bau saja pun membuatkan dia hampir termuntah... akutakpahambetul budak nih, ibu n ayah memang giler durian, boleh dapat anak??? takut durian??? wakakkkakaaa... tapi apa boleh buat terima sajalah. kot besar nanti jadi hantu durian macam kami,, haru jugak kene berebut nanti, dah la sekarang ni asik berebut dengan encik hubby.. keh keh keh,, 

ada satu yang menarik dan terbaru musim durian tahun ni? ape tu? DURIAN CREPE, aku sebut doyan krepe.. hahahah gelak sakan budak yang jual mende ni masa aku sebut gitu, ye lah.. mende ye baru so opkos orang tau ape yang aku sebut tu walaupun salah.. kan??? tak pela.. ape ape pun memang agak sedap la mende ni, dah penggemar durian mesti la cakap sedap kan? cuba bagi kat orang yang tak suke durian.. tak kan la dia nak cakap sedap plak kan? hurmmm.. tapi kalau tak minat durian boleh je pilih perisa lain,, ada nangka, manggo, strawbery menarik jugak la. cuma aku rasa makanan ni agak mahal, so better belajar buat sendiri. kat bawah ni aku post macam mananak buat DURIAN CREPE nih, jangan terkejut pulak,, bukan aku yang buat, aku pinjam darik blog orang lain.. 




ni la ghopenye.. DURIAN CREPE

saje je post kot ade yang tahu macam mana ghopenye raja buah ni.





pstt.. semua gambar ni ihsan pak cik gogle tau?




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails