Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Nuffnang BaGi 4k UntuK TaHuN Nie?

hah!! baca habis dulu yer... jangan nak pandai-pandai mintak aku belanja itu ini. Nuffang tu bukan bagi kat aku. itu kat budak kecik nih . ade ke dia boleh post kat Blog dia tunjuk yang dia dapat 4k tahun ni? pas tu boleh pulak dia cakap tahun lepas lagi banyak, pas tu buleh lagi dia kata nak capai sampai 20k. walaahhhhh... aku jelessss giler dowh... tapi jeles yang baik.. wakakakka.. macam mana jeles yang baik??? hahahha aku mintak la tips lebih kat dia, supaya aku pun boleh dapat macam yang dia dapat tu. aku tahu, dia bukan menunjuk. tapi just nak bagi motivasi kat aku ataupun kawan-kawan yang masih belum merasa gaji nuffang. kekekek... ( sabar lieza sabo... )

korang bayangkan la, tahun ni dia dapat 4k, tahun lepas lebih lagi. wahhhhh bonus aku tahun ni pun baru 1/4 je dari apa yang dia dapat tuh.. maunye tak hangin sekejap aku.. hahahahha.. bukan hangin marah,, hangin nak berusaha lebih lagi la.. wakakakkaka.. apa apa pun target aku tahun depan aku nak jugak at least boleh beli S3 ker? tak pun cat rumah ker? hahahahha.. tinggi angan-angan.. maklumlah, nak bayar hutang belajar, aku tak tersambung-sambung lagi.. kekekekek.. isnyallah, moga diberikan kesempatan untuk aku nanti.

ni aku cedok doa dari belog budak kecik tu.. p lah lawat belog dia.. kasi dia capai target 20k tu.. wakakakaka



Allahumma Ya Rozak ! Wahai Allah Yang Maha Pemberi Rezeki, kurniakanlah aku  rezeki yang halal lagi bermanfaat yang sangat banyak umpama lebatnya hujan yang turun pada musim tengkujuh.




 ps: masih berangan angan nih, kalau lah aku yang dapat cek tuh.. memang senyum tak hengat la...








kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails