Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Sepetang bersama Chef Norzailina Nordin

wakakakka,,, jangan tak tahu, hari tu kan dah ade entri pasal ni kan? so ini merupakan sambungannya lah. korang mesti la nak tau cerita sebenar kan kan kan? peminat Norzailina Nordin mesti suke nih.. hhehehehe... sape tak kenal sila tanya pak cik google skarang! jangan malas yer, tak jadi rakyat malaysia yang cemerlang gemilang terbilang nanti.. wakakakakka...

okeh, RALAT memang larat la... dari awal aku jemput beliau, sampai akhir aku bersama beliau, tapi satu keping gambar pun x aku hambik bersama dengan beliau.. tak ke sengallll tuh,, gambar orang lain aku sibuk jugak p snap.. gambar aku sendri sampai tak sempat snap??? grrrrr.... geram kat siri sendiri... 
Alhamdulillah, sesi berjalan dengan lancar la kot? ( well... aku rasa la.. ) sebenarnya bergantung kepada penonton yang datang la,, berjaya ke idok sesi yang aku buat tu, tapi rata rata aku tgk memang mereka seronok jugak la.. especially cik farahana chan kite tu. dapat hamper,, bukan satu, dua, tapi tigaaaa,, memang menang besar. ( tak de pulak jumpe gambar beliau bersama hamper hampernya.. )

kalau nak ikutkan chef Norzailina ni memang peramah orangnya, manis, dan baik sangat.. aku suke.. hehehe.. opkos la suke, dapat banyak tips dari dia, yang penting target aku yang satu tu aku nak capai jugak, tak kira macam mana dan apa pun halangan yang menjelma, usaha tetap usaha, semangat dah ada, tips dah ada, masa pun cilok cilok ada, apa lagi nak??? aja-aja fighting!!! hehehehe



macam ni je yang sempat.. huhuhu


hihih,, nampak muda tau.


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails