Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AmaR AsYrAf aka ZaiN HaKiMi | Setia Hujung Nyawa

hai korang...haaaa arini special sikit...aku nk share dgn korang pasal seorang hero pujaan yang tengah meletoppppp skang ni....tapi sebelum aku citer pape korang tgk dulu ni


(amar asyraf & cik tunangnya)

haaaaaaaaaa....jeng jeng jeng...mesti frust bagi sesiapa yang belum tau lagi pasal ni kan???wakakakakaka.....

kat sini aku citer sikit latar belakang hero yang comel ni...

comel kan saya???^_^
Biodata :
Nama: Amar Asyraf Zailuddin
Pendidikan: bekas pelajar Aswara.
Berasal dari Melaka.
Lahir November 15, 1986
Drama dan telemovie : Psikik di Tv1, Kasih Najihah, Nilapura, Dalam Hati ada taman, Penunggu Istana,Dia Bukan Mariam, Kitab Cinta, Qada dan Getaran,Setia Hujung Nyawa tv3.
eh aku lupa nk letak status dia la.................alaaaaa dh terang-terang kat atas tu gambar dia dengan bakal isterinya...korang lagi mau tanya ke????
tunang orang dah ni...wakakakkaakaka...jgn mrhhhh aaaaa....kikiki...
untuk makluman korang,dia bakal berkahwin dalam tahun ni jugak...mungkin lepas raya aidilfitri...itu aku dapat tau dari satu portal hiburan jugakkk...sahih ke tak berita tu korang cari la sendiri..hehehehe....alaaaa kalau korang peminat tegar dia mesti nanti akan dijemputtttttt....wakakkaaka gelak lagi...adushhhh
dahla makin lame aku menaip,makin melalut jadinye nanti..korang layan jela gambar-gambar ni...
oh manisnya..manisnya senyuman muuuuuu...lalalalaa


eh ada gaya macam pelakon indon la kn???sape setuju dgn aku angkat kaki....wakakakaka
macho takkk???
senyum xperlu kata apa-apa......
pandanglah lihatlah...rambutku yg kerinting....tiru mcm saya.....



wohaaaaa 'cute' sangattttt dua orang ni...^_^

tugas aku dah selesai...bye2x... 



pssstttt... lepas ni rasa nak cari pasal cik nelly yang comel ni pulak lah...



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

9 comments:

  1. eh,kalau x silap akak pelakon dlm drama 'dlm hati ada taman 'tu ker?kan2?..atau silap org ek...hehehhe

    ReplyDelete
  2. ye la mekjangok... dia latu.. tapi saya tak suke la dia masa tu.. minat dia setelah kenal zain hakimi.. kalau dulu tgk DHAT menyampah,, tapi sekarang jadik suka pulak.. hahahahhaha

    ReplyDelete
  3. muka dia macam Harris 1D yang couple dengan Taylor swift tu lah :O Woww, doppelgänger! hehe :)

    ReplyDelete
  4. la, pelakon dlm hati ada tmn tu kan? berbezanya tgk imej dia dlm cerita ni, kiut sgt!! klau dlm hati ada tmn, siap off tv lgi,haha

    ReplyDelete
  5. fatin alya,,
    sama la kite,,, memang sakit hati je mula2 tgk dia dalam DHAT tu, tapi sekarang dah sejukkk sikit.. lalalalalla

    ReplyDelete
  6. Amar asraf tu tak lah cute sangat;-)

    ReplyDelete
  7. Ok...cute jugak zain hakimi ni...lama2 tgk suka lak....hihihi

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails