Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Dato' ct Dah BeRtUdUnG


hehehehehe...mesti ramai yang dah tau pasal ni kan??
comel betul dato' ct ni kan??
alhamdulillah dia telah berhijrah dengan bertudung penuh sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-34 baru-baru ni...
jom layan gambar-gambar terbaru idol di Malaysia ni...





 memang dia ni tersangatlah comellll...
kebanyakan respon yang aku tengok kat fan page dia semua menerima perubahan dia dengan sangat baik...dan makin bertambah sayang dengan idol pujaan hati mereka ni...
eh korang pun mesti minat dia jugak kann????wakakaakaka
beruntung dato' k....nampak makin remaja sejak bertudung kan???
sape setuju???

p/s: kita doakan yang terbaik jela untuk semua artis yang telah@ bakal berhijrah....ringan-ringankan jari anda untuk memberi komen ye...see u alls next timeee!!!


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. comelnya dato ct nih. untung dato k. hehe

    ReplyDelete
  2. harap dato ct berubah demi kebaikan dan ALLAH, bukan untuk sekejap sekejap kan :)

    BW here!

    ReplyDelete
  3. tak lama lagi dato k pulak pakai serban. mana la kita tau.kan..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. memang ini yg seatutnya ct buat sbb dia pnh janji dlu nk btudung litup

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails