Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

HaDiAh DaRi SaBaH



Ada dapat ole-ole dari sabah, tak dapat p sana lagi. dapat hadiah dari sana pun kira ok la sangat kan? memang dah lama teringin nak melancong. tapi sampai sekarang asik melencong aje.. wakakakak... budak kecik tu dah sampai sana ngan family dia, katanya alang-alang melawat sanak saudara boleh la melancong sekali. tiba tiba aku rasa tak seronok pula sanak saudara semuanya dekat dekat belaka... kikikiki, kalau tak mesti seronok sambil menyelam minum air.. kalau diberi kesempatan aku nak saudara yang tinggal di mekah dan korea. lalalallala~~~ kuatberangansungguh!! wakakakka.. tak kisah la, mimpi biar sampai ke bintang.. 

hurmmm saja je buat entri pendek, sebab memang tak sempat langsung nak menaip, inipun tak pandang kiri kanan dah, kejap lagi nak sambung kerja. urghhhhhh kenapa minggu ni sampai tak sempat nak buat entri, adehhhhh.... tengah dari bahan sket ni.. minggu depan isnyallah berkepuk-kepuk la entri baru keluar, lalalallala~~~ owh,,, alang-alang dah buat entri pasal ni, jenguk2 la pula belog budak kecik nih, mesti banyak cerita menarik yang dia nak kongsikan. aku?? tumpang senyum je la, dengan doa dan harapan dapat jejak juga kaki ke sana.


memang teringin gila nak sampai kesini, ada kawan aku yang pernah sampai, katanya memang terbaik pantai ni, memang indah sekali ciptaan ALLAH, dah tanya-tanya incek Hubby, dia pun macam berkenan je, isnyallah kalau diberikan rezeki lebih katanya. aku dah bayangkan waktu senja dia dengan matahari cantik, mesti lah syokkkkkk, apa guna ada gadget mahal kalau tak dapat rakam keindahan ciptaan Allah.. cewahhhhh ayattakbolehblah!!! wakakakkaka...





psssttt... yang tak tahu kat mana Mabul island tu, jangan malu-malu tanya pak cik gugle yer... 


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails