Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

KeMPeN NuFFnAnG | Entri pertama 2013

adoi... Tahun baru 2013, banyak mende yang tak sempat nak buat, list apa yang patut nak buat 2013 pun tak sempat nak buat lagi, bayangkan pula keje di tahun baru pun tak boleh nak buat apa apa, gara gara novel punya pasal. wakkakakaka...

hurmmm entri pertama kali ni macam tak berapa nak excited menulis, bila terfikir kan sikap acuh tak acuh aku dulu. kalau orang lain berblog dah boleh buat pendapatan, tapi aku??? arghhhh.. malas nak pk hal lama, tak per, sempena azam tahun baru ni, ini antara perkara yang akan aku masukkan dalam list aku tu nanti.. nak dapatkan blog earning banyak-banyak. maklum la, kempen ada,, tapi duit tak masuk,, sebab???? lupa password email.. pah ke sudahhhhhhh tukar email la jawabnya... dah tu? kempen yang sebelum ni???? tak ado le jawabyer... alaaa.... rugi kan???? rugi sangatttt korang ingat senang ke nak dapat kempen ni??? hadoiiiii la... memang sengal je rase... wakkakakaka. Tak pe tak pe, 2013 ni aku nak cuba buat yang terbaik untuk capai jugak target aku ni, hehehhehe..



tengok la kalau tak percaya.. ikutkan budak kecik yang sorang tu, dia cakap dia pulak rase sakit hati. wakakkaka.. kalau dia dah sakit hati aku ni sakit hape??? arghhhhh nasib tak sakit jiwa ajewww.. tapi nak buat  macam mana, kalau 2 tahun aku boleh sabar, tak kan sekarang aku nak putus asa kan?? hak hak hak.. walau dalam hati ada bara.. lalalallala~~~  pape pun korang bantu la aku untuk capai impian aku yer?? hihihi... sila sila selalu lawat blog aku ni. komen komen la apa yang patut,, jangan setakat baca aje,, hik hik hik... 


psssttt... nanti aku post wish list untuk tahun 2013 yer? mesti korang nak tahu kan?? kalau tak nak pun aku nak bagitahu jugak... wakakakkakaka selamat melangkah ke tahun baru ye semua??? 





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. First entry 2013 yg akn menaikkan semangat utk capai target jadi jutawan blogger.. Keep it up sis !

    ReplyDelete
  2. hahahha... isnyallah.. tak jadi jutawan pun ribuan pun tak per,, wakakkakaka,,, yang penting dermawan...

    ReplyDelete
  3. Insaallah...

    Usaha itu tangga kejayaan ,....xper janji kita saling sokong menyokong sesama blogger k...

    mselim3

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails