Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

NaK BaGi AwArD BloGgEr PaLiNg CoMeL

wakakakkaka,,, semalam lepas terima komen dari blogger comel yang bernama Hazanis yang merupakan pemilik blog Love is Cinta yang memang banyak folower lagi comel n kiut miut tu, memang tak sangka dia sudi follow aku.. wakakakakka membuatkan aku dapat idea nak buat entri nih. bukan apa, saja-saja, mungkin boleh tarik trafik blog? wakakakka.. jahat tak? nakal je aku nih.. lalalalal~~~ lagipun memang betul budak ni memang comel.

okeh, sekarang ni aku nak ajak korang pun join sama Award Nih, nak tak? jom la.. jom la.. terbuka kepada semua yang membaca entri ini dan rajin untuk join sama. kalau malas, tak dapek den nak nolong ni ha... 


syarat dia senang je.

  1. Cuba tengok kat FOLLOWER korang. dah tengok ke belum? kalau dah... cuba cari Blogger yang profile dia paling comel, dalam erti kata lain menggunakan gambar tuan punya belog aka blogger itu sendiri. perlu diingatkan.. bukan template belog yang comel, tapu tuan punya belog tau... bukan template, aku buat AWARD ni untuk mereka yang bergelar BLOGGER.
  2. AWARD hanya boleh diberikan kepada mereka yang FOLLOW korang, BUKAN blogger yang korang FOLLOW. ingat, BLOGGER yang paling comel pernah FOLLOW korang.
  3. kriteria COMEL maksud aku? comel itu subjektif, bergantung pada penilaian korang sendiri. tapi kat sini bukan bermaksud yang lain tu tak comel,, kalau dah aku kata PALING comel, mestilah kena pilih satu daripada banyak-banyak kan? so pilih la yang PALING comel korang rasa.
  4. Then, korang tulis la ENtri tajuk NAK BAGI AWARD BLOGGER PALING COMEL, jangan lupa link kan kat belog sayep yang merupakan penganjur tak bertauliah nih.. wakakakak
  5. Dah siap tulis tajuk entri ni, korang pergi kat belog yang korang nak bagi tuh, baca entri baru diorang, citer sket apa benda yang diorang tulis. dan bagitahu la kenapa korang pilih dia.. pastu komen la kat entri dia, bagi tahu yang dia dapat award dari korang.. wakakakakkaka... AWARD ker? lalalallala~~~~ 
  6. opsss... paling tak boleh lupa, award ni tak boleh bagi dikalangan kawan-kawan sendiri... maknanya bukan dari kalangan keluarga, sahabat akrab, atau sepupu sepapat. nanti aku cakap korang perasan pulak..ye la,, bagi award kat kaum kerabat sendiri.. wakakakakka perasan comel.. lalallla~~~ 
  7. sesiapa yang dah buat, tinggalkan la link korang kat komen bawah ni. nanti aku nak tengok jugak korang bagi award tu kat sapa..
 
 So.... aku nak bagi award ni kat CIk Hazanis yang comel sangat ni la... hari tu lawat belog dia, memang dia sangat comel, lebih comel sebab dia pun suka menghargai kecomelan orang lain. bukan sebab nak mengampu, tapi memang realiti dia sangat comel, aku suka belog dia sebab minat dia sama dengan minat aku. cuma, aku suka merakam gambar, bukan dirakam gambar, teringin nak shoot budak comel nih.. wakakakaka. Entri terbaru dia ada menceritakan pasal baju kurung PEplum dari minimalace boutiqe. memang sesuai sangat la blog ini dengan tuan punya belog yang up2date dalam menggayakan pakaian. comel, kiut lagi bersopan yang penting.

kalau korang tak caya boleh lawat sendiri belog dia. aku yakin ramai yang dah kenal dengan budak comel ni. wakakakaka.. so layan la belog blogger paling comel bagi aku... Love is Cinta






pssttt.. jom la pakat-pakat buat reramai, boleh kita kenal-kenal lebih rapat lagi... ada brannn??
nak tag la..




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

7 comments:

  1. done singgah n follow.. saya rasa hazanis cumey!

    ReplyDelete
  2. #saya pun rasa n nk pilih hazanis pemilik blog yg cumey!

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan,, nanti tag la kat sini,, boleh saya lawat kamoo lagi...

      Delete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails