Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ReZeKi TaK DaTaNg BeRgOLeK | Kupu kupu beterbangan

hohohohohoii.. ha.... kalau status kat facebook aku ke atau ada nampak aku tulis macam tu kat mana-mana memang masa tu aku tengah gumbira atau senag hati sangat lah tu, sebab aku tulis macam tu nak ekpresikan diri aku yang rasa macam ada kupu-kupu beterbangan dalam perut. gilersasterawankejap, kalau ikutkan nak je buat macam binatang kecik kat atas ni buat.. wakakakakka macam beh je, tapi ape pulak kata orang sekeliling aku ni nanti? hahahha...

okey, ini yang aku nak kongsi dengan semua orang, bukan niat nak riak atau menunjuk, tapi saja untuk sharing dengan kawan-kawan yang rasa dia seronok tahu apa yang kawan-kawan dia suka buat, bukan nak menyibuk, just nak amik tahu kan? apa yang berlaku pada kehidupan kawan kita, aku rasa tak salah. ermmm.. melalut panjang plak, aku tahu korang bukan suka sangat baca entri panjang-panjang, so aku pendek kan je la entri aku ni..


tadaa.... gadget baru...

kalau ikutkan dah lama mengidam 2 gadget baru nih, tapi baru tahun ni ada kesempatan dan kewangan.. heheheh, semoga minat ni semakin berkembang dengan jayanya. aku ada target aku. ermmm, kalau korang perasan tahun ni aku tak tulis pun list untuk di buat pada 2013, hari tu tulis entri pertama 2013 tulis nak bagi tahu kan? ini adalah merupakan antara list yang aku nak tahun ni, akhirnya dengan izin ALLAH aku dapat jugak, list 2013 dah ada kat draft tu, tp aku rasa tak nak publish la,, kalau dah tercapai baru aku publish yer? so korang kene la tunggu hujung tahun kalaudiizinALLAH. mana yang dah berjaya aku capai mesti aku publish kat sini. isnyallah, bukan niat nak menunjuk eh???



hurmmm.. rasa tak sabar pulak nak guna gadget baru nih, semangat tengah berkobar-kobar.. incek hubby mesti senyum je baca ni, hahahahha... i know u la.. thanks laling, u support i. cuma u kena doakan i la, supaya i tak melencong jauh.. hahahahhaha.. u know me kan... lalalallala~~~

psstttt....kata pendek.. wakakakka.. okeh, next entri tunggu apa aku nak buat dengan gadget nih...  




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. Wahh !! Tumpang jugak larh !! Kuat ber outing bergambar sakan larh pasneyh !! HAHA.

    ReplyDelete
  2. boleh2,, nanti kita wat photoshoot ngan budak2 nih,, sambil belajar,, kite2 je la.. gurl lunch out.. amacam??? hehehehhe

    ReplyDelete
  3. wowww ada tripod baruuu bila nk outing jom jom jom

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahah lame punye citer ni pok leh.. banyak jgk jasa tripod ni kat saye.. hehehhehe, selow2 la...

      Delete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails